MojaAviva to serwis umożliwiający zarządzanie posiadanymi polisami (na zdrowie i życie, samochodowymi, mieszkaniowymi, podróżnymi) i środkami zgromadzonymi na przyszłą emeryturę na kontach w IKE lub IKZE.
Możesz tutaj:·
Już wkrótce będziesz mógł tutaj także zgłosić szkodę z ubezpieczenia Twojego samochodu oraz domu i mieszkania, dokonać płatności składki i zmieniać fundusze, w jakie inwestujesz część swojej składki.
Utworzenie konta w serwisie MojaAviva jest darmowe i zajmie Ci krótką chwilę. Aby to zrobić, wejdź na stronę MojaAviva i podaj swój adres e-mail (za jego pomocą będziesz logować się w serwisie). Następnie zostaniesz poproszony o ustawienie bezpiecznego hasła, którego będziesz używać do logowania. Poprosimy Cię także o podanie swojego imienia i nazwiska. Na wskazany przez Ciebie adres mailowy, wyślemy link aktywacyjny. Wystarczy, że na niego klikniesz, a Twoje konto zostanie aktywowane.
O wysłanie linku aktywacyjnego możesz także poprosić konsultanta infolinii, dzwoniąc pod numer +48 22 557 44 44 (od pon. do pt. w godz. 8:00-19:00).
Twoim loginem jest Twój adres mailowy. Jeżeli nie pamiętasz, jaki adres został użyty podczas rejestracji do serwisu MojaAviva, możesz go odzyskać, wybierając na stronie logowania opcję „nie pamiętam loginu”. Poprosimy Cię o podanie kilku danych, aby Cię zidentyfikować. Jeżeli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, podamy Ci Twój login.
Hasło możesz odzyskać klikając na stronie logowania w opcję „nie pamiętam hasła”. Na Twój adres mailowy używany do logowania wyślemy link z instrukcją, jak zresetować i ustawić nowe hasło.
W każdej chwili możesz ustawić nowe hasło do logowania w serwisie MojaAviva. Zrobisz to w sekcji „Mój profil” > „Hasło”.
Może się zdarzyć, że nasz system nie połączy automatycznie Twojego konta z posiadanymi przez Ciebie produktami. Możesz je dodać samodzielnie. To proste. Po zalogowaniu do serwisu, kliknij w przycisk „Moje produkty” i wpisz numer polisy. Produkt zostanie dodany do Twojego konta. Pamiętaj, że w serwisie MojaAviva, oprócz posiadanych przez Ciebie produktów, znajdują się także oferty i rabaty przygotowane specjalnie dla Ciebie.
W Avivie szczególnie dbamy o ochronę danych osobowych naszych Klientów, dlatego Twoje dane dostępne w serwisie MojaAviva będą udostępnione wyłącznie Tobie. Jeżeli skontaktujesz się z nami telefonicznie, Twoje dane zobaczą także konsultant oraz osoby zajmujące się obsługą Twoich produktów. Dzięki temu będziemy mogli szybciej pomóc Ci w sprawie, z którą się do nas zgłosisz. Pamiętaj, aby nikomu nie udostępniać swoich danych do logowania. Jeżeli podejrzewasz, że ktoś nieuprawniony mógł poznać Twój login lub hasło, koniecznie nas o tym poinformuj. W takiej sytuacji zalecamy zmianę hasła – możesz to zrobić samodzielnie w sekcji „Mój profil” > „Hasło” albo dzwoniąc na naszą infolinię.
Centrum Alarmowe - czynne 24h (holowanie, pomoc w nagłych wypadkach)
+48 22 557 44 44
Infolinia MojejAvivy - czynna w dni robocze w godzinach 8-19 (zgłaszanie szkody, obsługa klienta)
+48 22 563 28 02