Nie pamiętam loginu
Twoim loginem jest adres mailowy. Jeżeli nie pamiętasz, jaki został użyty podczas rejestracji do serwisu MojaAviva, możesz go odzyskać, wybierając na stronie logowania opcję "Nie pamiętam loginu". Poprosimy Cię o podanie kilku danych, aby Cię zidentyfikować. Jeżeli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, podamy Ci Twój login.
Nie pamiętam hasła
Hasło możesz odzyskać kliekjąc na stronie logowania w opcję "Nie pamiętam hasła" . Na Twój adres mailowy używany do logowania wyślemy link z instrukcją, jak zresetować i ustawić nowe hasło. Jeżeli wydaje Ci się, że nie otrzymałeś od na e-maila, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce mailowej. W razie dalszych problemów zadzwoń na naszą infolinię +48 22 557 44 44.
Może się zdarzyć, że nasz system nie połączy automatycznie Twojego konta z posiadanymi przez Ciebie produktami. Możesz je dodać samodzielnie. To proste. Po zalogowaniu do serwisu, kliknij w przycisk "Moje produkty" i wpisz numery polisy. Produkt zostanie dodany do Twojego konta. Pamiętaj, że w serwisie MojaAviva, oprócz posiadanych przez Ciebie produktów, znajdują się także oferty i rabaty przygotowane specjalnie dla Ciebie.
Po zalogowaniu do MojejAvivy na stronie „Moje Produkty” przy polisie, której szczegóły chcesz sprawdzić kliknij w przycisk “Szczegóły”.
Po zalogowaniu do MojejAvivy na stronie „Twoje produkty” przy polisie, na której chcesz dokonać zmian kliknij w przycisk “Szczegóły” i przejdź do zakładki „Zlecenia”. Wybierz odpowiedni dla Twojej sprawy rodzaj zlecenia i wypełnij wniosek.
Polisa na życie
Zmiany i aktualizacji danych w polisie na życie możesz dokonać online, za pomocą serwisu MojaAviva. Aby zmienić dane osobowe (imię, nazwisko, numer i seria dowodu osobistego), wejdź w szczegóły swojej polisy na życie w zakładkę "Zlecenia".
Polisa samochodowa OC/AC, domu i mieszkania, podróżna
Zmiany danych osobowych (imię, nazwisko, PESEL, adres, nr telefonu) najprościej dokonasz za pośrednictwem infolinii, dzwoniąc pod numer +48 22 557 44 44.
Dokument polisy w MojejAvive powinin pojawić się najpóźniej do 24 godzin po wykonaniu płatności. Jeśli problem dalej występuje prosimy o kontakt z naszym konsultantem dzwoniąc pod numer +48 22 557 44 44.
Ponowna możliwość opłacenia składki powinna pokazać się po około 4 godzinach. W przypadku płatności BLIKIEM możliwość ta powinna być widoczna po 15 minutach. Jeśli problem nadal występuje prosimy o kontakt z naszym konsultantem dzwoniąc pod numer +48 22 557 44 44.
W serwisie MojaAviva wymagana kwota płatności może zawierać zaległości za niedopłacone składki, odsetki oraz składkę obecnie wymaganą. Innym powodem może być rocznica polisy, dzięki której składka za ubezpieczenie jest wyższa.
Jeżeli płatność została wykonana z MojejAvivy powinien zmienić się natychmiastowo. Jeśli płatność została zrealizowana przelewem tradycyjnym status może się zmienić po ok. 2-3 dniach roboczych. Jeśli problem nadal występuje prosimy o kontakt z naszym konsultantem dzwoniąc pod numer +48 22 557 44 44.
Aby sprawdzić status zgłoszenia zaloguj się do MojejAvivy, wybierz „Twoje konto” i przejdź do zakładki „Moje szkody i roszczenia”. Jeżeli nie widzisz swojego zgłoszenia skontaktuj się z naszą infolinią +48 22 557 44 44 lub mailowo na adres bok@aviva.pl (dla szkód życiowych) oraz szkody@aviva.pl (dla szkód majątkowych).
Napisz do nas
Napisz na bok@aviva.pl lub na Facebooku
Infolinia
Zadzwoń na +48 22 557 44 44
Obsługa klienta od poniedziałku do piątku: 8:00-19:00
Sprzedaż polis komunikacyjnych i mieszkaniowych od poniedziałku do piątku: 8:00-20:00 i w soboty: 9:00-17:30
Pomoc Assistance 24/7
Interesuje Cię praca w naszej sieci sprzedaży? W całej Polsce rekrutujemy Doradców Ubezpieczeniowych i Menedżerów Zespołów Sprzedażowych.